Facebook to nie OLX Musisz zrozumieć, że ludzie spędzają w social mediach czas głównie dla rozrywki |
Z tego powodu, powinieneś dbać o swoje profile. Przede wszystkim w taki sposób, by nie przerodziły się w jedną wielką ścianę ogłoszeń. Praktycznie każdy robi ten błąd, bo takie zachowanie jest intuicyjne. Przedsiębiorcy, którzy nie zagłębiają się w marketing, naśladują konkurencję. My mówimy stanowcze „NIE”!Jeśli Twoje zasięgi w mediach społecznościowych mają rosnąć, musisz wstawiać coś ciekawego. Nie bombarduj odbiorców ofertami, dawaj im coś cenniejszego. Co konkretnie? -Ciekawostki i porady, które przydzadzą im się w praktyce -Opinie swoich klientów, by rozwiać ich wątpliwości względem Twojej firmy-Efekty przed i po, by wiedzieli, czego mogą się spodziewać. -Rozrywkę: czyli wszystko, co wywołuje emocje. Dla nas jako przedsiębiorca, już jesteś człowiekiem sukcesu. Do usłyszenia! |