Facebook to nie OLX       
Musisz zrozumieć, że ludzie spędzają w social mediach czas głównie dla rozrywki
Z tego powodu, powinieneś dbać o swoje profile. Przede wszystkim w taki sposób, by nie przerodziły się w jedną wielką ścianę ogłoszeń. Praktycznie każdy robi ten błąd, bo takie zachowanie jest intuicyjne. Przedsiębiorcy, którzy nie zagłębiają się w marketing, naśladują konkurencję.

My mówimy stanowcze „NIE”!Jeśli Twoje zasięgi w mediach społecznościowych mają rosnąć, musisz wstawiać coś ciekawego. Nie bombarduj odbiorców ofertami, dawaj im coś cenniejszego.

Co konkretnie?

-Ciekawostki i porady, które przydzadzą im się w praktyce

-Opinie swoich klientów, by rozwiać ich wątpliwości względem Twojej firmy-Efekty przed i po, by wiedzieli, czego mogą się spodziewać.

-Rozrywkę: czyli wszystko, co wywołuje emocje.

Dla nas jako przedsiębiorca, już jesteś człowiekiem sukcesu. 
Do usłyszenia!

Podobne wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *